Didžiausia Lietuvoje vandentvarkos bendrovė „Vilniaus vandenys“, praėjusią savaitę paskelbusi apie tęsiamą vandens iš čiaupo kampaniją, dalinasi dar viena naujiena. Bendrovė, bendradarbiaudama su prekės ženklu Manilla, visuomenei pristato unikalų ir riboto leidimo, specialiai Vilniaus gimtadieniui sukurtą produktą, kurio pagrindinė sudedamoji dalis – Vilniaus vanduo.
„Šiais metais švenčiame ypatingą Vilniaus miestui progą, o prie šio minėjimo jungiasi ir „Vilniaus vandenys“! Iš požeminių gręžinių išgaunamas vanduo yra mūsų miesto turtas, todėl Vilniaus miesto gimtadienio proga suteikti sostinės vandeniui ir reprezentacinį vaidmenį yra puiki iniciatyva“, – sako „Vilniaus vandenys“ generalinis direktorius Saulius Savickas.
Riboto leidimo produktas visuomenei yra pristatomas jau trečius metus iš eilės „Vilniaus vandenų“ organizuojamos ir gerti vandenį iš čiaupo skatinančios kampanijos „Vanduo iš ČIAupo“ metu. Pagrindinė sukurto produkto idėja – atkreipti vietinių gyventojų ir turistų dėmesį į tai, ką Vilnius turi geriausio ir kuo lenkia daugelį Europos ar net pasaulio miestų – iš požeminių gręžinių išgaunamą, itin geros kokybės, vandenį.
„Mūsų bendrovė deda dideles pastangas, siekiant išlikti atsakinga ir įsitraukusia visuomenės nare. Kasmet, kartu su Vilniaus miesto savivaldybe, inicijuojame įvairias kampanijas, skatinančias gerti puikios kokybės vandenį iš čiaupo, šviečiame visuomenę vandentvarkos klausimais, plečiame sostinėje įrengtų gertuvių tinklą. Tikimės, jog ir šia iniciatyva ne tik originaliai prisidėsime prie Vilniaus miesto gimtadienio minėjimo, bet ir dar kartą perduosime aiškią žinutę apie išskirtinį mūsų miesto vandenį“, – teigia S. Savickas.
Pasak įmonės vadovo, tikimasi, kad prie šios iniciatyvos prisijungs ir kiti produkcijos gamintojai, kurių sudėtyje yra naudojamas Vilniaus vanduo ir tai pradės žymėti produktų etiketėse.
Produkto iniciatorių, vandentvarkos bendrovės atstovų teigimu, riboto leidimo produktui su Vilniaus vandeniu yra sukurta ir simbolinė bei šventinė, Vilniaus gimtadieniui skirta, pakuotė.
Riboto leidimo kosmetikos produktą „Vilniaus vandenys“ sukūrė bendradarbiaudami su natūralios lietuviškos kosmetikos gamintojais, valdančiais prekės ženklą „Manilla“. Kuriant šį produktą, esminis reikalavimas, kad pagrindinė sudedamoji produkto dalis būtų Vilniaus vanduo.
Vandentvarkos bendrovė informuoja, jog produkto kūrimo procese buvo laikomasi aukščiausių aplinkosauginių reikalavimų, o pagamintas produktas yra išpilstytas į gamtai draugiškas cukranendrių talpas.
Panaudojant specialią įrangą bei technologijas, kosmetikos gamybos procese iš vandens buvo pašalintos perteklinės medžiagos: kalcis, magnis ir kiti metalų jonai arba jų druskos.
Idėja išpopuliarinti vandentiekio vandenį nėra nauja. Prieš porą dešimtmečių aklas vandens skonio testas buvo atliktas Niujorke, JAV. Nežinodami, kokį vandenį bando, didžiausia dalis (45 proc.) ragautojų skaniausiu išrinko Niujorko vandentiekio vandenį, kurio buvo tiesiog prileista iš čiaupo. Taip garsusis Niujorko vanduo tapo legenda. Netrukus pasigirdo pastebėjimai, kad jis ne tik skaniausias, bet ir išskirtiniais kepiniais paverčia čia kepamas picas, beigelius ar spurgas, o į kitus miestus besiplečiantys maitinimo ir kitų paslaugų įstaigų savininkai tą tik patvirtindavo.
Informaciją, iš kurios bendrovės vandenvietės klientus pasiekia geriamasis vanduo bei kokie yra jo mikrobiologiniai, cheminiai ir jutiminiai parametrai galima rasti „Vilniaus vandenų“ internetinėje svetainėje.
Verslai ar vandentvarkos įmonės, norinčios prisijungti prie „Vilniaus vandenų“ kampanijos, skatinančios gerti vandenį iš čiaupo ir mažinti plastiko sunaudojimą, prisijungimo užklausą gali užpildyti kampanijos svetainėje ČIA.