„Vilniaus vandenys“ užbaigia visą vasarą trukusią vandens iš čiaupo gėrimo skatinimo kampaniją simboliniu veiksmu – įamžindami Vilniaus sostinės gatvėse sutiktus 700 miesto gyventojų, kurie renkasi gerti vandenį iš čiaupo. Vasaros pradžioje bendrovė trečius metus iš eilės inicijavo kampaniją, kuria skatinama atsisakyti vienkartinių plastikinių butelių ir gerti tyrą Vilniaus gelmių vandenį, kuris į vilniečių namus, ofisus ir lauko gertuves atkeliauja tiesiog iš čiaupo. Kampanijos metu restoranai buvo kviečiami prisijungti prie iniciatyvos ir savo lankytojams pasiūlyti nemokamai atsigerti tyro vandens iš čiaupo. „Vandens iš čiaupo iniciatyva norime atkreipti dėmesį, kad mūsų miesto vanduo yra ypač tyras, jį galima gerti iš krano, bet kur, o tokiu pasirinkimu prisidėti prie aplinkos tausojimo. Atsisakydami vandens iš plastikinių butelių išvengiame taršos, kuri atsiranda gaminant tarą, ją apipavidalinant, išpilstant produkciją, ją sandėliuojant, išvežiojant ir parduodant, kol galiausiai toks vanduo pasiekia vartotoją. Ši grandinė yra ilga, kupina šiltnamio efektą sukeliančių dujų, tad maži mūsų žingsniai ir kasdieniai pasirinkimai yra svarbūs, nes prisideda prie tvaresnės aplinkos kūrimo“, – sako „Vilniaus vandenų“ komunikacijos vadovė Paulė Pupinytė-Bružienė. „Vilniaus vandenų“ užsakymu 2023 m. vasarą atlikta Lietuvos gyventojų nuomonės apklausa parodė, kad geriančių iš čiaupą gyventojų Vilniuje per metus padaugėjo trečdaliu – tokį sprendimą renkasi septyni iš dešimties vilniečių. Apklausos duomenimis, daugkartines gertuves išeidamas iš namų su savimi nešasi kas antras vilnietis. 700-ojo sostinės jubiliejaus proga vasaros kampanija buvo išplėsta ir papildyta simboliniais veiksmais: liepos mėnesį „Vilniaus vandenys“ atvėrė ir miestui dovanojo unikaliausią sostinės vandentvarkos objektą – Liepkalnio požeminę vandens saugyklą. Vasaros pradžioje bendrovė kartu su lietuviškos kosmetikos gamintoja „Manilla“ sukūrė unikalų produktą – prausimosi putas – su natūraliu vandeniu.
Categories